Storeman!

Jag har alltid, enda sen du kom till CRK älskat dig. Vi kunde kela i boxen i århundrande!
Det spelar ingen roll att du är dubbelt så stor som mig, Kärlek har inga regler!
Och sen när jag fick rida dig ändrades hela min värld.
Okej, jag var hundra meter över marken, men jag litar på att du
inte kastar av mig dude. Du var så där seg och känslig i munnen, Du går så
lätt fint, även fast du kanske inte hoppar så bra *host* du typ snubblar över hindrerna.
Du var ju för feg för att vara polis häst vilken var tur. Annars hade du bott i Danmark och
jagat idioter som är dyngfulla och tänder på soptunnor. Men du var ju rädd för barnvagnar din fegis.
JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback