Shopping på BP, eller ;)?

Nu har jag och lotta fyndat på BP ;) eller... Det blev inte så mycket, tiden rann iväg!
Nu sitter jag här och värmer mig medans lotta är ute och rider och fryser, goa tankar på Lotta som hackar tänder.
Jag fyndade Ett par sporrar, dock. 25mm. Undrar vad lärarna säger om det, Men hon i kassan rekommenderade dom till mig, jag menar hon såg ju att jag var 13, så ja! Kind of weirdo. Men jag handlade en till grej, som är ABSOLUT 100% HEMLIG! Det är nämligen en liten present till Matilda :) Här kommer bilder:
IGGA MIG!
Har även två frågor ! Hur långa är spoorarna du avänder? Och... Tycker du att hästgrejer börjar bli fördyrt? Det billigaste shabraket i hela affären kostade 250kr. Och det var inte ens ett märke på. Bara en
enfärgad. KL shabraken kostade typ 400 och jW lika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback