Idag :)

Jag är så GLAD. Jag har hittat mina favorit häst, forever <3 Camreron, Han är så snäll.
Han är störst i hela stallet, Skulle tippa på att han är cr 2m(?). Red han två gånger pga. igenridning :)
Första gången hoppade vi, han var avslappnad men han hoppar som en kamel. Han är så lätt att få avslappnad
och ställd. Jätte känslig imunnen. Han har varit polis häst i polen, så ni kan ju förstå hur muskulös han är!
Tänkte ta bilder men glömde :( Andra lektionen gick han i form, asså så fint. En häst har alldrig gått så bra
för mig. Är iallfall jätte nöjd med min dag! Var även med jocke en stund i stallet, och sen fodrade jag
med Amanda, Emma och Sabina. Och jag åkte hövagnen, haha! Det var väl allt för mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback