Hata rubriker -.-'

Är sjukt trött nu, sitter i soffan och lyssnar på musik och kollar runt lite på datan.
red med på mina kompisars lektion idag eftersom att det inte var något uppehåll idag och paddocken var så blöt så jag valde det istället. Looyd hade rullat sig ute i hagen så han var helt lerig och blöt när jag tog in honom, så jag fick duscha av honom och sen rida en blöt ponny :( lektionen gick rätt så bra, Looyd var lite spänd bara eftersom att det var femtioelva andra hästar med som han inte kände. Övade mycke på övergångar, från skritt till galopp, från trav till halt och att rygga. Looyd fattade grejen och skötte sig jättebra :D Imorgon taggar vi ordentligt till på söndag, rider lite markarbete med hoppsadel och sen rida ut lite så att man har en så positiv häst som möjligt inför tävlingsdagen. Ska bada Looyd, schamponera honom. Han får lufttorka sen ryktas ordentligt. potatismjöl på fläckar så blir de prima! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback