GLÖM DET JAG SA!


OBS GLÖM DET JAG SA!!! Bloggpausen får vänta, får abstinens redan, hahah! Har dessutom redan pluggat så mycke som jag orkar så jag ska ju blogga såklart?!



Jadu, haha. Har precis kommit hem från en händelserik dag i stallet, red ut barbacka med ylva, hästarna fick ha fleecetäcken på sig när vi red. Så galopperade vi på stockvägen (en ridväg hos oss som man har byggt upp små stockar på att skutta lite över, och för att inga ska komma med sina motorcross och sabba hela vägen (!!!). Men iaf, så TVÄRSTANNADE looyd och jag åkte fram på halsen, kravladesåklart tillbaka med då hörde vi en älg inne i skogen, sjuuuuukt läskigt! Sen så red vi tillbaka för hästarnas täcken gled på sne hela tiden så vi beslutade oss för att bara rida tillbaka och ta av täckena och sen rida ut igen, hannibal trampade sönder sitt täcke och det blev helt trasigt! Sen gick det bra förrutom att looydis dampade sönder och typ visste inte vart han skulle ta vägen, söte.

Jusst nu ligger jag bara i sängen och tar det lugnt, njuter av att ha pluggat färdigt. Ska snart kolla på Confessions Of A Shopaholic ♥



Haha gossiiii ^^♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback