Amullete.

Låt mig berätta om min finaste tjej Amulette! Hon står på Clareberg, och ja, detkänns som om hon var min. Man kan ju alltid drömma ;) Jaja, Här kommer lite om henneoch ett par bilder:
______________________________________________________________
Namn:Amullete

F. 1995

e. Artist u. Zaita eu. Saluut

Sv Halvblod


Jag har så många minnen med min flicka. Jag red henne en hel vecka 2 ridpass. Vi galoppera över ängarna och hade det mysigt i stallet. Vi hade gymkana och så slängde hon av en annan tjej och sprang iväg, och hon såg så glad ut. så jag tyckte inte synd om ryttaren (Haha.) Sen tävlade jag henne i hoppning. Det gick inte bra, ni kan se på bilderna varför sen. Då svärde jag på att aldrig mer tävla hoppning. Men vi får väl se hur det blir med det. Amulette blev jätte uppstressad och sprang i 18000km i timmen. Det blev inte bättre av att vi skulle hoppa en mur, så hon skenade efteråt. Här kommer bilderna:

parhoppningen , SKENAA!

Ridlägret <3

Se min min, hahah /:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback