5 saker ni kanske inte visste om mig:

  • Jag hatar tuggummi, typ det värsta jag vet
  • Jag har riktigt svårt för att kalla någon min bästa vän eftersom det finns så sjukt många falska jävlar därute, men min bästa vän nu är Emelie (och såklart min ponny, Looyd)♥
  • Jag stör mig på folk som alltid ska veta bäst, som är så äckligt snobbiga och bara usch...
  • När jag skulle börja rida så behövde jag aldrig tjata direkt för att få börja utan det var ganska uppenbart att jag skulle få börja eftersom att mamma alltid hållt på med hästar.
  • Jag tycker att det är grymt omoget av folk som retas för att man rider, t.ex. kallar hästar hamburgare eller killar som riden för bögar osv... Tänk innan ni öppnar käften och börjar prata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback